06.01.18

Uus aasta, uued lubadused

Uus aasta toob ikka kaasa selle, et jagatakse lubadusi. Ega minagi teistsugune inimene ei ole. Ikka luban. Käsitööalaselt seadsin ka eesmärgid. Püüdsin küll selles osas olla tagasihoidlik (aga edasipüüdlik) ning liiga palju veksleid mitte välja käia. Endal ka parem aasta lõpus vaadata, et näed kui tubli ma ikka olin ja viisin oma kavatsused ellu. Aga see selleks. Mis ma siis eesmärgiks seadsin?

Pitsidega olen ma juba aastaid üsna sina-peal olnud, aga kirjamine pole kunagi minu teema olnud. Esimeseks selle aasta eesmärgiks saabki olema kirjamise "taltsutamine". No kohe üldse ei tundu minu teema, aga kirjatud asjad on ju niiiiiii ilusad :) Paadunud kuduhoolikuna tean, et küsimus on ju lihtsalt harjutamises. Harjutamine teeb meistriks jne. Nii et püüan tavapärasest rohkem asja käppa saada. 

Teiseks eesmärgiks on ära õppida brioche. Patenti kududa ma oskan. Mis see siis ära ei ole seda ka kahevärvilisena kududa. Puhtalt ettevõtmise asi, eks ole? Tunne on küll selline, et kaua ma neid teiste näppude alt tulnud iludusi imetlen. On aeg ka ise asi kätte võtta. 

Kolmandaks eesmärgiks on kududa iga nädal üks paar sokke. Vahet pole, kui suuri või missuguseid, aga iga nädal üks paar. Miks selline eesmärk? Kui aus olla, siis ma ei tea. Lihtsalt tekkis tahtmine. Püüan küll teha erinevaid sokke ja mitte vorpida kogu aeg ühesuguseid. See on vist selline kõige kahtlasem eesmärk, aga eks paistab. Tibusid loeme seekord jõulude paiku...

https://c1.staticflickr.com/7/6017/5968230410_47920b45d7_b.jpg 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar